"כנתינתה מסיני": הכנסת ספר תורה לקהילת "היכל התפילה"

נתי קאליש No Comments on "כנתינתה מסיני": הכנסת ספר תורה לקהילת "היכל התפילה"

ערב חג מתן תורה, נערך ברמת בית שמש ג' מעמד הכנסת ספר תורה לבית הכנסת "היכל התפילה" בשמחה ובריקודים לכבודה של תורה. המעמד, נערך בהשתתפות מאות מתושבי השכונה, שחגגו עם ספר התורה שמאחוריו סיפור השגחה מדהים | גלריה

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מתוך שמחה של מצווה ובהתרגשות רבה השתתפו מאות מתושבי רמת בית שמש ג', ובראשם רבני העיר הגר"א קורנפלד, הגר"ח אלבק, הגר"ב דז'אלובסקי, הגר"צ דוידוביץ, הגר"י לוין, הגר"א יודקווסקי שליט"א, בהכנסת ספר תורה לקהילת היכל התפילה ברמה ג' בבית שמש.

מאות ילדי ותושבי השכונה צעדו בתהלוכת הכנסת ספר התורה לבית הכנסת "היכל התפילה". באירוע השתתפו סגן ראש העיר משה שטרית, מר נתי גבאי, רמ"ט ראשת העיר שכתב אות בספר התורה. וחברי המועצה שלמה ברילנט וישראל רמתי שכיבדו את הערב בהשתתפותם.

ספר התורה נודב בידי התורמים הנכבדים מארה"ב, ד"ר ר' אהרון מאיר הלוי ורעייתו גב' יונינא חסיה אלף, שכתבו את הספר לע"נ הוריה ואחיה ז"ל.

סעודת המצווה נערכה באולם ויולה בהשתתפות בני הקהילה ורבני העיר שבירכו את הקהילה שכעת נמצאת במשכנה הארעי בסמינר "דרך תבונות"  בחסותו של הרב צבי יורמן שליט"א שהבטיח להעמיק את סיועו לבני הקהילה, ולהעמיד מקום גם לטובת כולל אחוות תורה הפועל בכל מהלך השבוע.

הרב ישראל אברמוב מראשי הקהילה הודה לתורמים היקרים שנדבה רוחם לתרום את ספר התורה בערב חג מתן תורה, והעלה על נס את העובדה שהתורמים למרות היותם בני חו"ל התעקשו לתרום את הספר לקהילה בארץ ישראל, ולמקום שאין להם עדיין ספר משלהם.

הרב אברמוב גולל את סיפור השתלשלות התרומה, על הסייעתא דשמיא הגדולה שליוותה את הקהילה בכל שלב החל מיצירת הקשר עם התורם, שהייתה מתוך שיחה "אקראית" עם בן משפחה שהוא חבר הקהילה ועד לקבלת הספר ברוב פאר והדר. לאחר מכן, הודה הרב אברמוב, לר' מרדכי סלצר, ולבני הקהילה שנרתמו למען הצלחת המעמד לכבודה של תורה.

 



0 תגובות